Продавець "Умка" розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
71 відгук
promo_banner
+380 (98) 703-51-19
Магазин товарів для дітей "Умка"
Кошик

Чому колір товару в реальності трохи відрізняється від кольору товару на сайті?

Чому колір товару в реальності трохи відрізняється від кольору товару на сайті?

Чому ж колір товару, який ви отримали може дещо відрізнятися від кольору, який був зображений на сайті?

Звісно мова йде не про випадки, коли ви замовляєте червоний товар, а вам надсилають умовно жовтий. Ми говоримо про майже незначні розбіжності у відтінках.

Існує кілька причин, чому колір товару в онлайн магазині може відрізнятися від кольору в реальному житті:

1. Різні пристрої: Люди мають різні моделі та марки телефонів, планшетів, ноутбуків, стаціонарних комп'ютерів. Відповідно у різних моделей та марок відрізняються технічні характеристики систем та екранів, що очевидно, впливає на сприйняття кольорів. Залежно від того з якого пристрою людина переглядає товар на тому чи іншому сайті, відтінки можуть відрізнятися.

2. Різні екрани пристроїв і індивідуальні налаштування екрану: Екран кожного пристрою відрізняється технологією, можливостями передачі кольору і налаштувань, яскравістю, контрастністю і ін. Не просто так різні моделі гаджетів (або окремо монітори комп'ютерів) мають різну вартість. Не кажучи вже про індивідуальні налаштуваннях самого користувача. Хтось налаштовує екран на велику яскравість, хто любить приглушені кольори, у когось, якщо говорити про смартфони, стоїть режим день-ніч, коли смартфон автоматично змінює не тільки яскравість, а й температуру екрану. Нюансів дуже багато. У результаті продавець бачить свій товар на одному екрані, а покупець - на іншому. З величезною часткою ймовірності зображення будуть відрізнятися. Або ще може бути, що людина, взагалі не змінювала заводські налаштування пристрою, в яких зазвичай злегка завищена яскравість і кольори мають холодні відтінки. В одних відхилення від оптимальних кольорів незначні, в інших — жахливі, але людина, яка працює за комп'ютером, швидко звикає до кольорів і не бачить особливої різниці. З цієї причині кольори також можуть бути спотворені та виглядати інакше, ніж вони насправді є.  

3. Освітлення: Освітлення приміщення або екрану може впливати на сприйняття кольорів. Якщо освітлення у вашому приміщенні або на екрані змінюється, це може змінювати сприйняття кольорів товарів. Будь-який предмет зйомки може мати різні відтінки при різному освітленні (штучному, природному, домашьному, офісному). Також чималу роль відігріає фон для зйомки (предмети, зняті на білому та сірому фоні будуть відрізнятися від тих же об'єктів на чорному і кольоровому фоні). Тобто нюансів при передачі кольорів при зйомці багато. Так само як і на картинці, так і в реальному житті освітлення впливає на сприйняття кольору. Подивіться на будь-який товар вдома та на вулиці та побачите невелику різницю у відтінках.

4. Різноманітність камер та фотоапаратів: Використання різних камер і фотоапаратів може призводити до відмінностей у передачі кольорів на фотографіях. Технічні характеристики камер, такі як роздільна здатність та кольоровий профіль, можуть впливати на фінальний вигляд зображення.

5. Паралакс: Кут, під яким фотографуються товари, може впливати на сприйняття кольорів через ефект паралаксу. Це може змінювати тони та відтінки кольорів.

6. Індивідуальне сприйняття кольорів: Кожна людина має своє власне сприйняття кольорів, що може впливати на спосіб сприйняття товару на фотографіях. Це може бути зумовлено різними факторами, такими як особисті вподобання та психофізіологічні особливості.

Отже, враховуючи ці фактори, можливі відмінності у кольорі товару на фотографіях на сайті та в реальності.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner